Tuesday, July 25, 2006

πριν μάθουν από εμάς αυτό που είμαστε
λέω να τις μαζέψουμε σε έναν χορό
και να τις πηδήξουμε

την επόμενη φορά που
θα ακούσω τη μαμά
να λέει:
πούστη, εσένα έπρεπε να είχαμε κλείσει
στο τρελοκομείο.
θα ξέρω σε ποιον απευθύνεται

ο άλλος μου
βλέπει ξανά
τις
ανθισμένες μανόλιες
ο άλλος μου
ξυρίζει τον κώλο του
και στήνεται στα τέσσερα
κάτω από το ερκοντίσιον
ο άλλος μου
παίζει το πουλί του με δύναμη
μέχρι αυτό να πρηστεί
και να χύσει
- λένε πως το σπέρμα γυαλίζει τα πατώματα
άραγε χύνει πολύ;
πουτάνα ηλέκτρα
θα σου ξύριζα τα μαλλιά και το κρανίο
μ' έκανες και λέρωσα το παντελόνι μου
τι θα πώ στη μαμάαααααααα;
ο άλλος μου την έχει 24 πόντους
και βγαίνει στο μπαλκόνι τις νύχτες ν' απλώσει
ο πούστης απλώνει τα βρώμικα ρούχα του
κι είναι συμμετρικά απίθανο να περάσω μια μέρα
και να τον δω
νομίζω θα πιάσω το κεφάλι μου και θα το ρίξω στον τοίχο
έχω να ακούσω παράπονα, από την περασμένη τρίτη
κλείνω δυο μέρες απότιστος
θα μαραζώσω μα χρόνια μου πολλά
τραβώ τ' αρχίδια σου με αγάπη και σε φτύνω με νόημα

βιασμένο μου ψωμί
μεγαλώσαμε μαζί
ταξιδέψαμε μαζί
γιατρευτήκαμε μαζί
μας κάλυψαν οι θάλασσες
μας σκέπασαν οι βράχοι
να πας να γαμηθείς

θα με έκανε ευτυχισμένο
ένα νησί στον κώλο μου
αλλά δεν μπορώ να το δεχτώ
ηλέκτρα άρρωστη γκαντέμω πουτάνα
πιάστον μου και μέτρα τον
κι άσε με να πάω να παίξω

τριψ τριψ τριψ
" γεια είμαι το τζίνι"
αντε και γαμήσου λοιπόν τζίνι
" έχεις 3 ευχές "
ε άντε και γαμήσου
άντε και γαμήσου
κάνε με να χύνω κάθε φορά που θα λέω Θ

1 Comments:

Blogger nonplayer said...

Τι γαμάτα blogs είναι αυτά τα τρία; Που ήσουν εσύ τόσο καιρό;

2:18 AM  

Post a Comment

<< Home